Για παράδειγμα, Ελλάδα - Τουρκία.

Το πρώτο που μας έρχεται στο νού είναι η μετάΔΝΤ Ελλαδίτσα μας και η γαυριώσα γείτονα Τουρκία. Αρχίζουν να φαίνονται τα σχέδια των νεοταξιτών για να γίνει η Ελλάδα σε πρώτη φάσι οικονομικός δορυφόρος της Τουρκίας, και κατόπιν επαρχία της νεο-οθωμανικής "αυτοκρατορίας" της Ενδιάμεσης Περιοχής. Ο κ. Ερντογάν είναι ένας από τους συνέδρους των συναντήσεων των G20 και επομένως ένας από τους πράκτορες και πυρήνες συγκεντρωτισμού των νεοταξιτών, στην σφαίρα επιρροής του οποίου πρέπει να ενταχθεί και η μαριονέτα ονόματι ΓΑΠ σύροντας δυστυχώς μαζί του και την ατυχή μας πατρίδα. Το Μάιο, μετά την συνάντησί τους στην Αθήνα, ο τουρκικός τύπος χαρακτήρισε το βαθύτερο νόημα των συμφωνιών Παπανδρέου - Ερντογάν με τίτλους όπως "Τουρκοελληνική Αυτοκρατορία"! Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο θα πρέπει η Τουρκία συνεχώς να ισχυροποιείται κι εμείς συνεχώς να "σουρώνουμε" οικονομικώς και αμυντικώς. Πού νομίζετε ότι οφείλεται η οικονομική ανάπτυξι της Τουρκίας σε ποσοστό 10,3%; Μόνο η Κίνα έχει στην εποχή μας αναδείξει τέτοια ανάπτυξι. Ενώ εμείς;..

Το ίδιο και στις αμυντικές επενδύσεις. Σύμφωνα με το defencenet η Τουρκία επιδεικνύει ακατανόητη σιγουριά στο οικονομικό μέλλον της και επενδύει κατά πολύ μεγαλύτερο ποσοστό στην διεύρυνσι του στόλου της, και ήδη έχει σε σχέσι με μάς υπεροπλία. Πού βρίσκει αυτή τη σιγουριά άραγε; Σχεδιάζει την παραγωγή σε συνεργασία με τη Γερμανία 6 υποβρυχίων. Την προμήθεια τεθωρακισμένων καθώς και την σχεδίαση, ανάπτυξη και παραγωγή φρεγατών (TF-2000) και κορβετών (MILGEM) εγχωρίως. Συνολικά υπολογίζεται μέχρι το 2020 η δαπάνη για καθαρά εξοπλιστικά προγράμματα ποσού ύψους που προσεγγίζει τα 50 δισ. δολάρια με στόχο την απόκτηση ικανότητας εγχώριας κατασκευής μέχρι και του 80% των συστημάτων που έχουν ανάγκη οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις!

Αντιθέτως εμείς, ενώ πρέπει μέχρι το 2016 να αποσύρουμε 4 και μέχρι το 2020 άλλα 4 σκάφη, δεν υπογράφουμε τις τελικές συμβάσεις για αγορά νέων φρεγατών. Κι αν μπορέσουμε να πάρουμε καμία, χρειάζονται μετά από την λήψι της πέντε ολόκληρα χρόνια για να γινει επιχειρησιακή. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι το 2020 με δυσκολία θα έχουμε τρία μόνο επιχειρησιακά σκάφη για να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας στο Αιγαίο. Κι απ' την άλλη, το ΔΝΤ δίνει εντολή να μειωθούν οι λειτουργικές δαπάνες της Πολεμικής Αεροπορίας τουλάχιστον κατά 20% με αποτέλεσμα να μην επιτρέπονται πάνω από 6 ώρες πτήσεις στους εκπαιδευόμενους πιλότους καθιστώντας τους επισφαλείς επιχειρησιακά. Οι Μοίρες που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα είναι πρώτης γραμμής, όλες. Μάλιστα ένα άλλο κρίσιμο έλλειψη είναι τα συνεργεία μηχανικών και υπολόγων που λόγω των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων (άλλο ένα "θετικό" του Μνημονίου και του ΔΝΤ) έχουν "θεριστεί" από προσωπικό. Οι αξιωματικοί μας δεν εμψυχώνονται πλέον το ιερό όραμα της πίστεως και της πατρίδος. Αισθάνονται ότι κινδυνεύουν την ζωή τους για συμφέροντα τραπεζιτών και πολυεθνικών εταιρειών, γι' αυτό και αναζητούν την γρήγορη συνταξιοδότησι. Τους ξεφτυλίσανε τους ανθρώπους! Έκοψαν το επίδομα επικινδυνότητος από τους ιπταμένους, που όταν οι άνθρωποι παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους στα αεροδρόμια της ΠΑ αφήνουν τα κλειδιά στο τιμόνι για να μη χρειαστεί να σπάσουν τα τζάμια για να το επιστρέψουν στη γυναίκα τους σε περίπτωσι που.. Τα μαχητικά της ΠΑ είναι σήμερα ανά ντουζίνες καθηλωμένα, μια και δεν υπάρχουν ούτε ανταλλακτικά ούτε καύσιμα. Αλλά η κατάσταση με τις ώρες πτήσης έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Υποτίθεται ότι ένας πιλότος για να είναι ετοιμοπόλεμος βάσει των ΝΑΤΟϊκών προτύπων πρέπει να πετά κατ'ελάχιστον 14-20 ώρες το μήνα.Τί σημαίνουν όλα αυτά; ότι την ίδια ώρα που η Τουρκία θα ισχυροποιείται και θα αναπτύσσεται στο Αιγαίο εμείς θα συρικνωνόμαστε και θα αποδυναμωνόμαστε). Το αποτέλεσμα όλων αυτών; Σε λίγο καιρό η ψυχολογία του μέσου Έλληνα απέναντι στην Τουρκία θα έχει αλλάξει πλήρως. Η πολεμική αντιπαράθεσι με τους Τούρκους ούτε θα περνά από το μυαλό μας, αφού θα είναι πανίσχυροι και θα εξαρτώμεθα πλήρως από αυτούς. Είναι δυνατόν σήμερα για παράδειγμα το Μεξικό να σκεφτεί πόλεμο εναντίον των ΗΠΑ; Κάπως έτσι!